U bent hier

Tip a friend!

Directiesecretaresse Expertisecentrum (32-36 uur)

donderdag, maart 14, 2019 - 16:10

Binnen het Expertisecentrum lopen veel verschillende projecten en zijn veel verschillende collega's bezig met de realisatie van de Visie van Amerpoort: samen voor een beter leven van de cliënt. Als Secretaresse van de directeur wordt van je verwacht dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen, dat je weet wat er speelt en dat je hier proactief en met gepaste nauwkeurigheid op inspeelt. Binnen het Expertisecentrum is er 'never a dull moment'.

De werkzaamheden zijn divers en variëren van secretariële, organisatorische tot administratieve ondersteuning voor de directeur Expertisecentrum. Je kunt denken aan:

  • Signaleren en verzamelen van relevante informatie
  • Complex agendabeheer
  • Beheer mailbox (ook van de directeur Expertisecentrum)
  • Voorbereiden en notuleren vergaderingen, net als het opstellen van actie- en besluitenlijsten
  • Bewaking jaarplanning in nauwe samenwerking met de beleidsmedewerker(s)
  • Bewaking openstaande actiepunten
  • Het doen van verbetervoorstellen om processen efficiënter en effectiever in te richten.
  • Verzorgen van diverse vormen van correspondentie
  • Verrichten diverse administratieve handelingen (rondom HR, financiële en ICT zaken)

Arbeidsvoorwaarden: 
  • Een jaarcontract van 32-36 uur per week met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren en ongewijzigde omstandigheden.
  • Flexibele werkdagen en werktijden. In overleg behoort thuiswerken ook tot de mogelijkheden.
  • Een salaris van min. € 1.898,- en max. € 2.807,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband conform de CAO Gehandicaptenzorg.
  • Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals collectieve verzekeringen, bijdrage ziektekostenverzekering en een eindejaarsuitkering van 7,05%.
  • Amerpoort stimuleert dat medewerkers Sterk in hun Werk staan, o.a. door het aanbieden van een Meerkeuzesysteem Arbeidsvoorwaarden (MKA) en een gratis cultuurlidmaatschap van CultuurWerkt!
Functie eisen: 
  • Je bent proactief, integer, accuraat en laat je niet gek maken.
  • Je beschikt over hbo- werk- en denkniveau (bij voorkeur aangevuld met een relevante secretariële opleiding op hbo-niveau).
  • Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie en in een soortgelijke werkomgeving.
  • De Office programma's (denk aan Outlook, OneNote, Word, Excel, Powerpoint en Sharepoint) kennen geen geheimen voor je.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
Bij interesse in deze vacature: 

Klik hier voor vragen over de sollicitatieprocedure. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Linda Immink (Secretaresse) op tel. 06 - 52 02 52 15.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Omdat Amerpoort mobiliteit belangrijk vindt, hebben interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang.

Reageren op deze vacature kan tot en met zondag 17 maart 2019. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op woensdagmiddag 20 maart 2019.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Details

Gepubliceerd op: 
14 maart 2019
Vacature status: 
Gesloten
Opleidingsniveau: HBO
Referentienummer: 
1033276
Werkvelden: 
Gehandicaptenzorg
Reageren voor: 
17 maart 2019
Organisatie:
Amerpoort
Werkveld(en):
Geestelijke gezondheidszorg, Gehandicaptenzorg, Jeugdzorg, Thuiszorg, Verpleeg- en verzorgingshuizen, Welzijn
Postcode:
3744 MN
Plaats:
Baarn